Συχνές ερωτήσεις

Πως καταφέρνετε να παρακολουθείτε τόσα sites καθημερινά.
Το καταφέρνει ένας πολύ εξελιγμένος, πνευματικά κατοχυρωμένος, μηχανισμός αυτόματης ανίχνευσης διαφημιστικών δημιουργικών, που σαρώνει τα sites αυτά, όλο το 24ωρο. Το δικό μας, ανθρώπινο, έργο ακολουθεί, στη φάση της ταξινόμησης των δημιουργικών κατά διαφημιζόμενο, καμπάνια, κατηγορία και media shop.

Αυτή η σάρωση γίνεται σε συνεννόηση με τα sites; Χρειάζεται να κάνουν κάτι για να τα καταγράφετε;
Όχι, η σάρωση και καταγραφή γίνεται με παρόμοιο τρόπο με αυτόν που λειτουργεί το Google. Επισκεπτόμαστε τα sites, καταγράφουμε τα δημιουργικά που βρίσκουμε και τα ταξινομούμε.

Επομένως δεν χρειάζεται και η συναίνεση των sites για την καταγραφή αυτή.
Οι πληροφορίες, που παρέχουμε στους συνδρομητές, μας είναι δημόσιες. Δεν καταγράφουμε συνδρομητικές σελίδες, ούτε περιλαμβάνουμε στα reports διαφημιστικές ενέργειες, που δεν θα μπορούσε να βρει οποιοσδήποτε, απλά επισκεπτόμενος τα sites.

Καταγράφετε όλα τα δημιουργικά; Θα βλέπω και διαφημίσεις Google;
Καταγράφουμε τα πάντα αλλά δείχνουμε στο συνδρομητή αυτά που πιστεύουμε ότι χρειάζεται να δει. Δηλαδή απομονώνουμε διαφημιστικά μηνύματα που θεωρούνται house (ενδοομιλικά) ή barter (ανταλλακτική διαφήμιση, συμψηφισμοί). Αυτό το φιλτράρισμα έχει σαν αποτέλεσμα να βλέπει ο συνδρομητής πληροφορίες, που μπορεί να χρησιμοποιήσει για να αυξήσει τα δικά του έσοδα και όχι «θόρυβο». Αναφορικά με τις διαφημίσεις Google, δίνεται προτεραιότητα στις μεγαλύτερες εταιρείες αλλά, προϊόντος του χρόνου, καλύπτουμε όλο και μικρότερες εταιρείες.

Πως γνωρίζετε ότι μια καμπάνια είναι barter ή πληρωμένη;
Σε πολλές περιπτώσεις αυτό είναι εμφανές. Όταν έχουμε αμφιβολία εμφανίζουμε την καμπάνια στο AdReport, επικοινωνούμε με τα sites και μας πληροφορούν σχετικά.

Επομένως η διαφημιστική αγορά συνεργάζεται μαζί σας.
Ναι, στα πλαίσια της εξαιρετικής υποδοχής που απολαμβάνει το AdReport από τη διαφημιστική αγορά, περιλαμβάνονται και οι συμφωνίες με τα μέσα, τις διαφημιστικές και τους διαφημιζομένους για την παροχή feedback και διορθώσεων. Με τη συνεργασία αυτή η ακρίβεια της υπηρεσίας προσεγγίζει το 100%.

Τώρα τι ποσοστό κάλυψης έχει η υπηρεσία; Έχετε όλες τις διαφημίσεις στο ελληνικό internet;
Ο μηχανισμός ανίχνευσης των δημιουργικών εξελίσσεται διαρκώς ώστε να αυξάνεται το ποσοστό επιτυχίας του. Λόγω της φύσης του web και των ιδιαιτεροτήτων που κάθε website παρουσιάζει στη δομή και τις διαφημιστικές θέσεις του, θα ήταν ανακριβές να ισχυριστούμε ότι έχουμε όλες τις διαφημίσεις που μπορεί να υπάρχουν. Ωστόσο στο AdReport ο συνδρομητής θα βρει καθημερινά σχεδόν όλες τις νέες καμπάνιες που «ανέβηκαν» σήμερα, χθες, προχθές κ.ο.κ. και θα αποκτήσει ένα σημαντικό πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών του.

Καταγράφετε δεδομένα διαφημιστικής δαπάνης;
Με την υπηρεσία Εκτίμηση Impression, εμφανίζονται κάποιες εκτιμήσεις για τα impressions μιας καμπάνιας ανά site και προκύπτουν ενδιαφέροντα συμπεράσματα, όσον αφορά συγκρίσεις, τάσεις

Μπορώ να εξάγω τα δεδομένα του AdReport σε excel;
Ναι. Η δυνατότητα αυτή παρέχεται σε εταιρείες, που έχουν αγοράσει 3 ή περισσότερες άδειες χρήσης.

Όνομα Χρήστη
Κωδικός
 Αποθήκευση    

 
119 διαφημ/κές
877 websites
6.068 διαφημ/νοι
47.970 καμπάνιες
142.997 banners
Άπειρα leads για να αυξήσετε τα έσοδά σας!
 




© 2012-2019 AdReport
sales@adreport.com
Tel. 211-4100551